تعمیرات مانیتور HP ZR2440w 24 LED 

صفحه نمایشگر یا مانیتور ، متداولترین دستگاه خروجی در كامپیوترهای شخصی محسوب می گردند. اغلب صفحه های نمایشگر از (CRT (Cathod ray tube استفاده می کنند . لپ تاپ ها از (LCD (Liquid Crystal display و یا (LED (Light-emiting diode استفاده می کنند. استفاده از مانیتورهای LCD با توجه به مزایای عمده آنان نظیر : مصرف انرژی پایین بتدریج جایگزین مانیتورهای CRT شدند. از جمله شرکتهایی که در این زمینه فعالیت گسترده دارند برند مشهور HP است که بسیار در این زمینه فعالیت دارد و می توان گفت شناخته شده ترین برند تولید مانیتور و لپ تاپ است. مانیتورهای اچ پی دارای مدل های مختلفی است که از جکله می توان به مدل HP ZR2440w 24 LED اشاره نمود.

مانیتور HP ZR2440w 24 LED به طور کلی دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • دارای تکنولوژی IPS با زاویه دید فوق گسترده ۱۷۸° و تا ۱۰ برابر نسبت کنتراست بالاتر.
  • نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱، نسبت کنتراست دینامیک۲M:1، مدت زمان پاسخ۶-ms که ماکزیمم کیفیت تصویر را می دهد.
  • مقیاس بندی  ۱:۱ که از  full HD 1080p لترباکسینگ پشتیبانی می کند.
  • ورودی های DisplayPort، DVI, و HDMI اتصال را به گستره وسیعی از تکنولوژی قادر ساخته است.
  • قطب USB متحد تا ۴ دستگاه را در سمت راست مانیتور متصل می کند.
  • ENERGY STAR® ۵٫۰، گواهیEPEAT® Gold، سازگار با محیط زیست، ۸۵٪ منبع تغذیه کارآمد.

برخی از ایراداتی که ممکن است مانیتورهای LED با آن روبرو شود می توان به مشکلات مربوط به پنل آن اشاره کرد که یا دارای خطوطی به صورت عمودی روی آن است و که یا باید پنل تعویض شود یا ایراد از برد TFT است. اگر تصویر به صورت دوتایی نمایش داده شود مشکل حتمأ از برد TFT است باید عیب یابی و رفع شود. از موارد دیگری که میتوان نام برد این است که مانیتور روشن است و پیام CHECK SIGNAL روی صفحه نشان داده می شود اما تصویری مشاهده نمی شود که اشکال از برد اصلی است و ic آن خراب است یا گاهی اوقات با آپدیت کردن فریمور مانیتور مشکل بر طرف می شود. و بسیاری مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری دیگری که باید بررسی و عیب یابی شود.

در صورت بروز هر گونه خرابی در مورد مانیتور hp خود می توانید به مرکز مجتمع ملی پایتخت مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس» لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران –میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-خ فرصت شیرازی-نرسیده به والعصر – کوچه صالحی-نبش درفش -پلاک۱
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

تعمیرات مانیتور HP ZR2440w 24 LED