تعمیرات مانیتورHP LV2011

مانیتور یا صفحه نمایش دستگاهی الکترونیکی است برای نمایش خروجی داده و اطلاعات برای آگاه شدن از وضعیت آنچه ما دنبال آن بوده ایم. مانیتورها انواع مختلفی دارند که برای مصارف گوناگون در اندازه ها و ویژگی های متفاوتی ساخته می شود. اما چیزی که از مانیتور دز ذهن همه ما نقش بسته است صفحه نمایشی است که برای رایانه به طور معمول استفاده می شود و از آن برای انجام کارهای گوناگون مانند پردازش اطلاعات یا برای بازی های رایانه ای یا کارهای گرافیکی که نیاز به روزولوشن و کیفیت بالا دارد استفاده می کنیم.

شرکت نام آشنای HP نیز یکی از شرکت های به نام در تولید مانیتور می باشد که انواع مانیتور در ابعاد و ویژگی های مختلف در اختیار کاربر قرار داده است. یکی از این مانیتور ها مدل مانیتورHP LV2011 است، ۲۰ اینچی دارای بک لایک LED و مانیتور LCD است که تصویری فوق العاده را ایجاد می کند. باریک و اتصال ساده نصب و راه اندازی است. مکمل دسکتاپ HP است. دارای یک ورودی VGA، مصرف برق پایین، دارای رزولوشن ۱۶۰۰ در ۹۰۰، نسبت کنتراست دینامیکی ۳,۰۰۰,۰۰۰:۱ و زمان پاسخ گویی ۵ms on/off. صفحه نمایش بدون آرسنیک، LED بک لایک بدون جیوه، کیفیت ENERGY STAR، ثبت EPEAT® Silver از دیگر ویژگی های آن می باشد.

این گونه لوازم نیز با گذشت زمان به علت مصرف زیاد و بعضأ نادرست یا نوسان برق شهری یا عوامل محیطی دیگر با خرابی هایی مواجه می شوند. ممکن است در حین حمل و جابه جایی تحت فشار قرار گرفته باشد و پنل آن دچار اشکال شده باشد و خصوطی روی آن باشد یا تیرگی و کدری در بعضی نقاط باشد که باید پنل تعویض شود اما اگر نه بعد از استفاده از آن متوجه خطوطی روی آن شدید میتوان گفت شاید اشکال از برد TFTباشد که با بررسی اگر ایراد از برد بود می توان تعمیر شود. مانیتورهای LCD مصرف جریان بالایی دارند و وقتی مقدار جریان در برد بالا باشد باعث افزایش گرما و درنتیجه خرابی می شود. استفاده از تعداد قطعات زیاد و ترانزیستورهای پر مصرف نیز خود باعث تولید گرما می شوند. و همچنین خود پنل LCD دارای تعداد زیادی لامپ خلاء و گازی است که این خود میزان خرابی را افزایش می دهد. ممکن است خازن های پاور نیز سوخه باشد که موجب عدم کارکرد آن شده باشد و بسیاری مشکلات مربوط به سخت و افزار و نرم افزاری مانیتورها.

اگر مانیتور اچ پی شما با هر مشکل و اختلالی در کار کرد روبرو است می توانید با مراجعه به مرکز مجتمع ملی پایتخت جهت رفع خرابی آن زیر نظر متخصصین حرفه ای اقدام کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس گیرید.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱
آدرس» لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران –میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-خ فرصت شیرازی-نرسیده به والعصر – کوچه صالحی-نبش درفش -پلاک۱
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

تعمیرات مانیتورHP LV2011

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 5 =