تعمیر تلویزیونHP Pavilion 23

تلویزیون ها یکی از دستگاه های با کاربرد بالا و میتوان گفت که بهترین وسیله ی سرگرمی می باشد که امروزه نیز با پیشرفت فناوری ها در زمینه الکترونیک و رایانه شاهد پیشرفت های چشم گیری در ساختار و فناوری تلویزیون ها هستیم. اگر بخواهیم تاریخچه تلویزیون را بازگو کنیم بسیار طولانی می باشد که  در اینجا فقط به بخش کوچکی از آن بسنده می کنیم. همه ما ها با تلویزوین های CRT آشنا هستیم – همان تلویزیون هایی که دارای پشت بزرگ و لامپ تصویر می باشند ، که البته هنوز هم مورد استفاده قرار گرفته می گیرد.

تلویزیون های حال حاضر که شاهد آن ها هستیم شامل پلاسما – LCD- LED می باشند که از فناوری های بسیار پیشرفته ای استفاده می کنند و دارای کیفیت تصویری بالاتری هستند. یکی از مدل های محبوب تلویزیون برند hp مدل Pavilion 23 می باششد که عدد ۲۳ اینچ این تلویزیون است که در تصویر رو به رو  مدلی دیگر از pavilion  را مشاهده می کنید.

نتیجه تصویری برای ‪tv HP Pavilion 23‬‏

تلویزیون های تولید شده توسط hp از ظرافت خاصی برخوردارند و مثال در شکل روبه رو می بینید که  دارای کمترین حاشیه ی مناسب بوده که اجازه می دهد از تمامی صفحه نمایش جهت دیدن تصاویر استفاده شود که خود از نظر بصری زیبایی خاصی به نمایشگر و تلویزیون می دهد.

خرابی تلویزیون ها در حالت چشم پوشی از نوع و مدل  آن معمولا  باهم تفاوت های زیادی ندارند و خیلی از ایرادات آن ها تقریبا مشابه است و تفاوت اصلی در فناوری به کار رفته و قطعات مورد استفاده در ساختار تلویزیون می باشد.به همین دلیل هم خیلی از تعمیرکاران تلویزیون که به قوانین کلی آن واقف شده اند به راحتیم می تواننهد کار عیب یابی و تعمیرات را انجام دهند.

مرکز تعمیرات hp نیز یکی از مراکز عیب یابی و تعمیرات تخصصی تلویزیون های hp می باد که با داشتن کارگاه های مجهز تعمیراتی و همچنین تکنسین های حرفه ای در زمینه تعمیرات  در خدمت شما عزیزان می باشد. در صورت خرابی تلویزیون خود می توانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس مراجعه » لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران –میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-خ فرصت شیرازی-نرسیده به والعصر – کوچه صالحی-نبش درفش -پلاک۱
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

 

تعمیر تلویزیونHP Pavilion 23