تعمیرات تلویزیون هوشمند

تلویزیون از جمله لوازمی است که می توان گفت هر خانواده ای در منزل خود آن را دارد و نسبت به دیگر لوازم سرگرمی و اطلاع رسانی طرفداران بیشتر و گسترده تری دارد. اولین تلویزیون ها سیاه و سفید بوده و در ابعاد کوچک. رفته رفته تلویزیون هم با دانش روز پیشرفت کرده و از دستاوردهای علمی در مجهز شدن هر چه بیشتر آن برای راحتی و بالاتر بردن لذت بصری بیننده استفاده شده است، تا جایی که امروزه با تلویزیون هایی روبرو هستیم که به هوشمند یا Smart TV مشهور می باشند.تلویزیون های هوشمند مانند تلفن هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت و در نتیجه استفاده از خدمات آنلاین ویدیویی و شبکه های اجتماعی و … را دارند. همچنین قابلیت اتصال به رایانه برای تبادل اطلاعات را نیز دارد.

اصطلاح Smart TV ، اولین بار توسط سامسونگ معرفی بعد از آن LG و فیلیپس نیز از آ« استفاده کردند و توسعه دادند. امروزه تقریبأ اکثر تولید کننده های تلویزیون تلویزیون هوشمند نیز تولید می کنند و برخی نام های متفاوتی برای آن قرار می دهند مثلا سونی از نام Internet TV استفاده  می کند. کاربر می تواند در تلویزیون هوشمند خود نرم افزار نصب کند، ویدیو و تصاویر آنلاین را مشاهده کند، صفحات وب را مرور کند، بازی اجرا کند و از همه مهمتر به کانال های اینترنتی IPTV متصل شود.

یکی از قابلیت هایی که می توان گفت تقریبا تمام Smart TV ها دارند پشتیبانی از استاندارد DLNA است. DLNA  این امکان را فراهم می آورد که فایله ای ویدوئویی را به آسانی از رایانه و تلفن هوشمند و … به تلویزیون منتقل کرده و پخش کند یعنی اگر از چیزی را از اینترنت دانلود کرده اید مطمئن باشید که نمایش داده خواهد شد. همه تلویزیون های هوشمند دارای پورت شبکه Ethernet می باشند و با کابل شبکه می توانند به اینترنت متصل شوند. علاوه بر این بعضی از تلویزیون های هوشمند قادرند به شبکه های بی سیم نیز متصل شوند. یعنی اتصال تلویزیون های هوشمند مثل اتصال نوت بوک به اینترنت است.

استفاده از این وسیله با چنین امکاناتی شرایط انجام برخی کارها را به خوبی و آسانی برای ما فراهم آورده و اگر اختلالی رخ دهد در روند کار مسلمأ کارایی لازم را نخواهد داشت.مشکلات مربوط به پنل، برد اصلی، پاور، پورتها و ورودی ها، مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت و… از قبیل مشکلات است که باید به زودی بر طرف شود و نیازمند متخصص متحبر و آشنا به تکنولوژی روز است. مجتمع ملی پایتخت با داشتن متخصصین حرفه ای در زمینه تعمیرات انواع تلویزیون های هوشمند آماده ارائه خدمات می باشد در صورت بروز مشکل و خرابی در تلویزیون هوشمند خود می توانید به این مرکز مراجعه نمایید

تلفن: ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس» لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران –میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-خ فرصت شیرازی-نرسیده به والعصر – کوچه صالحی-نبش درفش -پلاک۱
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

تعمیرات تلویزیون هوشمند